Vprašanja in odgovori

Zbrali smo že okoli 1.500 idej za boljši kranj, vmes pa se je našlo tudi nekaj vprašanj za boštjana trilarja.

 

 

S ČIM SE PREŽIVLJATE V ČASU KAMPANJE, KJE STE ZAPOSLENI?

Zaposlen sem v svojem podjetju Proconsult d.o.o.

Od konca novembra 2011, ko sem prekinil pogodbo s podjetjem Toyota Adria sem redno zaposlen v svojem podjetju Proconsult d.o.o. Podjetje ima prihodke iz naslova izobraževanj po licenci Gustav Käser Training International. V zadnjih dveh letih in prvi polovici letošnjega leta sem posloval zelo dobro, zato je na računu podjetja dovolj sredstev za moj osebni dohodek v času volilne kampanje.

S ponosom lahko povem, da sem od prve zaposlitve leta 1993 pa vse do danes več čas redno zaposlen. Niti enega samega dne nisem bil brez redne službe.

 

IMATE ZADOSTNO IZOBRAZBO ZA ŽUPANSKO DELO?

Imam. Predvsem pa imam 21 let izkušenj v mednarodnem gospodarstvu, Po poklicu sem strojni tehnik, med zaposlitvijo pa sem med drugim zaključil naslednja izobraževanja:

Toyota Europe Management development Programme (Cranfield School of management, Velika Britanija);

Licenca za izvajanje izobraževanj Vodenje in upravljanje (Gustav Käser Training International, Švica);

Licenca za izvajanje izobraževanj Prodaja in skrbništvo za stranke (Gustav Käser Training International, Švica);

The Toyota Business Practices (Toyota Motor Europe, Belgija).

Študija Informatike na Fakulteti za organizacijske vede v Kranju nisem dokončal, ker me je v četrtem letniku premamil posel in sem začel z uvozom Fordovih vozil iz sosednje Avstrije.

 

BITI DIREKTOR TOYOTE SE SLIŠI KOT SANJSKA SLUŽBA. ZAKAJ STE ODŠLI S TOYOTE?

Zato, ker sem si želel samostojno razporejati svoj službeni in zasebni čas! Pri Toyoti sem v sedmih letih res pridobil veliko izkušenj in znanja, nisem pa bil gospodar svojega časa.

Leta 2009 smo na Toyoti izvedli šestmesečno izobraževanje v sodelovanju z Gustav Käser, ki me je popolnoma navdušilo. Takrat sem navezal stik z voditeljem izobraževanj in se pozanimal o njihovem o načinu delovanja in možnosti pridobitve licence. To se mi je obrestovalo leta 2011, ko so me povabili k sodelovanju. Sledilo je testiranje v obliki javnega nastopa v Sloveniji, potem pa še izbor v mednarodni konkurenci. Ponosen sem, da sem bil izbran kot eden izmed desetih kandidatov, iz kar 25 držav. Licenciranje v Švici, kjer sem moral vsak dan nastopati v angleškem jeziku pred okoli 70 izobraževalci iz 25 držav sem uspešno zaključil avgusta 2011.

Toyota mi je v tem času zelo pomagala, saj sem bil v času priprav na licenciranje še vedno zaposlen na Toyoti.

 

Certifikat Gustav Käser 

 

 

Na sliki: Mednarodna ekipa Gustav Käser Training International

 

 

KAKO TO, DA IMATE V TRENUTNI SLUŽBI TOLIKO ČASA, VELIKOKRAT VAS VIDIJO DOPOLDAN V KRANJU?

Ja, to pa res velikokrat slišim! Zato, ker si lahko sam razporejam večino svojega časa.

Način dela pri Gustav Käser je tak, da je aktivnih delovnih dni med 80 in 100 na leto. Aktivni dan pomeni, da delam s skupino dvanajstih udeležencev od 9.00 do 17.00. Za vsak aktivni dan potrebujem približno dva dni priprav in ker sem bolj produktiven popoldan in zvečer, dostikrat izkoristim dopoldan za osebne opravke.

 

VAŠA VOLILNA KAMPANJA IZGLEDA ZELO OBSEŽNA, KAKO JO FINANCIRATE?

Največje bogastvo pri kampanji je število prostovoljno vloženih ur kandidatov na listi, članov gibanja in simpatizerjev. Če tu obstaja meja, sem jo zagotovo prekoračil.

Pri financiranju volilne kampanje bomo striktno sledili Zakonu o volilni in referendumski kampanji. Sicer pa se je treba samo sprehoditi po Kranju, pa je takoj jasno, da naša volilna kampanja še zdaleč ni največja! Zelo sem vesel tudi neodvisnega nadzora Transparency International Slovenia – Društva Integriteta, ki letos preverja potek lokalnih volitev.

Kampanjo financiramo s sredstvi stranke Več za Kranj in prispevki posameznikov, ki so pripravljeni prevzeti odgovornost za spremembe v Kranju. Na srečo je veliko ljudi, ki so pripravljeni prispevati ideje in finančna sredstva za boljši Kranj.

 

KDO VAS PODPIRA, IMATE NA LISTI LJUDI, KI SO SE S KRANJSKO POLITIKO UKVARJALI ŽE V PRETEKLOSTI?

Ah, kje pa. Na listi kandidatov za mestni svet je približno 70 % ljudi, ki še nikoli niso bili člani nobene stranke in niso nikoli bili na nobeni listi. Kriteriji za izbiro so bili pripravljenost prevzeti odgovornost, volja do dela in sodelovanja ter kompetence z različnih področij. Vsi kandidati razumejo, da ne morejo postavljati nobenih pogojev in da ne bo nobene tolerance do koruptivnosti in spornih praks.

Ekipa ima znanje in izkušnje s področja prava, človeških virov, turizma in kulture, podjetništva, predšolske vzgoje, projektnega vodenja, managementa, delovanja krajevnih skupnosti, gostinstva, informatike, univerzitetnega študija, športa, subkulture, socialnega dela, ...

 

KDO BO NOVI DIREKTOR OBČINSKE UPRAVE?

Tega še ne vem, je pa zelo pomembno vprašanje! Nova direktorica ali direktor občinske uprave mora deliti mojo vizijo razvoja Kranja, imeti znanje in izkušnje na področju vodenja in upravljanja, znati učinkovito in trdo delati ter spodbujati sodelovanje. Ključno je tudi, da bo znala ali znal motivirati in razvijati zaposlene na občini, da bodo delali sproščeno ter bodo nudili odličen servis občankam in občanom.

Upam, da se bodo na razpis prijavili/e kandidatke in kandidati, ki ustrezajo zgornjemu opisu. Osebno na mestu direktorja/ice občinske uprave ne vidim nikogar, ki je v Mestni občini Kranj to delo opravljal v preteklosti.

 

KAJ JE PO VAŠEM MNENJU VAŠ NAJVEČJI DOSEŽEK NA TOYOTI IN FIATU?

Pri obeh dvig prodaje in tržnega deleža.

Toyoti sem se pridružil leta 2004, ko je bilo letno prodanih 6.900 vozil. Do začetka recesije leta 2008, je prodaja zrasla na 11.600 vozil. Kot regionalni direktor prodaje in marketinga sem bil s svojo ekipo v veliki meri zaslužen, da je v tem obdobju prodaja zrasla za 68 %.

Pri Fiatu sem uvedel novost na slovenskem trgu, financiranje po sistemu pol-pol. Takrat je Fiat postavil rekord v mesečni prodaji in prvič v zgodovini imel večji tržni delež kot Renault. Financiranje pol-pol še danes uporablja večina avtomobilskih znamk.

Morda še največ pove izjava nekdanjega direktorja Toyote Adria in zdajšnjega predsednika Toyote Nemčije.

 

ZAKAJ OMENJATE, DA JE BIL OČE IVO TRILAR DIREKTOR KINA KRANJ?

Ker sem nanj ponosen, ker so ga imeli ljudje radi in je bil zelo spoštovan. Od očeta sem se veliko naučil in pravijo, da sva si zelo podobna.

 

 

Vprašaj, predlagaj...

Pošlji nam svoje vprašanje, sporočilo ali mnenje,

mi bomo poiskali odgovor.

 

Preberi več

 

Pridruži se

Želiš aktivno sodelovati pri spremembah v Kranju,

biti obveščen o pomembnih temah in dogodkih?

 

Preberi več

 

Vprašaj, predlagaj...

Pošlji nam svoje vprašanje, sporočilo ali mnenje,

mi bomo poiskali odgovor.

 

Preberi več

 

Podpri nas

V skladu z zakonom lahko lahko donirate del dohodnine. Želite podpreti naše delo? 

 

Preberi več