Pravila in splošni pogoji SMS skupnosti "Več za Kranj"


1. Organizator storitve


Ta pravila določajo način delovanja storitve »VEČ ZA KRANJ.« Ponudnik storitve je 12MEDIA d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana v sodelovanju s SEDEM, digitalni marketing, d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin, matična številka 3315177, ID za DDV: SI95913025. Organizator storitve je Več za Kranj, stranka za lepšo prihodnost. Odgovornost za delovanje storitve in reševanje reklamacij nosi Sedem d.o.o.
Z uporabo SMS storitve »VEČ ZA KRANJ.«, se uporabnik strinja in potrjuje splošne pogoje uporabe storitve IMS, ki so objavljeni na www.veczakranj.si.   

 

2. Sodelovanje v storitvi


V storitvi lahko sodelujejo posamezni uporabniki (fizične osebe) s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji. 

 

Uporabnik se lahko v SMS skupnost prijavi na dva različna načina:

 

a. S poslanim SMS sporočilom

Uporabnik pošlje SMS  z izbrano ključno besedo na 3131. Zatem prejme brezplačni sms za potrditev splošnih pogojev sodelovanja, objavljenih na www.veczakranj.si. Uporabnik potrdi pogoje tako, da pošlje SMS z vsebino Ime Priimek Kraj in letnica rojstva na 3131. Uporabnik, ki je potrdil splošne pogoje sodelovanja, prejme brezplačen SMS z obvestilom, da je postal član SMS skupnosti in kako se lahko odjavi.

 

b. Z izpolnjeno pristopno izjavo

Uporabnik se lahko v SMS skupnost prijavi tudi prek prijavne pristopnice.

S podpisom se strinja s temi splošnimi pogoji. 
Vsak član SMS skupnosti se lahko kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS z izbrano ključno besedo KRANJ ali besedo STOP.

 

Uporabnik bo kot član SMS skupnosti prejemal brezplačna obvestila SMS skupnosti VEČ ZA KRANJ.

 

Uporabnik, ki potrdi splošne pogoje, se strinja, da prejema brezplačna SMS sporočila SMS skupnosti VEČ ZA KRANJ. Uporabnik lahko na podlagi prejetega SMS sporočila tudi komentira oziroma odgovarja na SMS sporočila. Pri tem se strinja, da so njegovi povratni komentarji (brez osebnih podatkov) lahko objavljeni na spletni strani www.veczakranj.si


3. Trajanje storitve


Storitev poteka od 23.8.2014 dalje.

 

4. Dodatne informacije o storitvi

 

Dodatne informacije o storitvi lahko uporabniki dobijo na www.veczakranj.si

 

5. Cenik SMS sporočil

 

Vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije,  Si.mobil in Tušmobil). 
Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in predplačniki / Simobil naročniki in predplačniki / Izi Mobil / M-Mobil / Tušmobil. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR).

Ime SMS storitve         Uporaba storitve    Opis dogodka   Ime MT SMS na izpisu pogovorov  Cena v EUR z DDV 
IMS  Ključna beseda   Sistemsko spor.      Sistemska spor.  0,00
IMS  SMS Poštar         Naročene IMS informacije                  0,00

 

6. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika

 

S privolitvijo v splošne pogoje se šteje, da je podana osebna privolitev posameznika za zbiranje osebnih podatkov, ki jih sme organizator storitve Več za Kranj uporabiti za svoje promocijske, oglaševalske in druge namene tudi po končani kampanji, do morebitnega preklica privolitve. 

 

Ponudnik storitve in organizator igre se zavezujeta poslane osebne podatke zavarovati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.
 

7. Mobilna SMS skupnost VEČ ZA KRANJ


Uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni v brezplačno SMS skupnost VEČ ZA KRANJ, kar pomeni, da bodo prejemali koristna obvestila in informacije o drugih SMS akcijah, novostih ipd. Vsak član se iz SMS-skupnosti lahko kadarkoli odjavi, tako da na številko 3131 pošlje SMS-sporočilo z vsebino STOP. Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti so za uporabnika brezplačna.  
Poslana SMS-sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.

 

8. Kontakt

 

Sedem d.o.o.
iMS reklamacijska služba 
Telefon: 01 237 33 04 
E-mail: ...  
Delovni čas reševanja reklamacij: od ponedeljka do petka med 09:00 – 16:00

 

9. Razno


Pogoj za sodelovanje je, da se uporabniki strinjajo s pravili storitve. Šteje se, da s samim sodelovanjem v storitvi uporabnik pristane na vse pogoje v zvezi s storitvijo. 
Ponudnik storitve je odgovoren za reševanje reklamacij za pravilno delovanje storitev. 
V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitve zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času in o tem obvestil uporabnika. 
V kolikor se reklamacije nanašajo na ponudnika poti, bo ponudnik storitve predmetne reklamacije posredoval ustrezni službi ponudnika poti. V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v skladu z lastnimi postopki. 
Ponudnik poti rešuje izključno reklamacije, ki se nanašajo na neizvršen prenos oziroma dostavo SMS sporočil in plačilo storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku 15 dni od prejema računa. Vse ostale reklamacije rešuje ponudnik storitev. Ponudnik storitve ni odgovoren za kakršnokoli škodo, ki bi lahko nastala članom zaradi uporabe storitve ali njenega nedelovanja. Ponudnik storitve ni odgovoren za kakršnokoli škodo, ki bi lahko nastala članom zaradi zlorabe storitve s strani drugega uporabnika ali tretje, nepooblaščene osebe.

Vprašaj, predlagaj...

Pošlji nam svoje vprašanje, sporočilo ali mnenje,

mi bomo poiskali odgovor.

 

Preberi več

 

Pridruži se

Želiš aktivno sodelovati pri spremembah v Kranju,

biti obveščen o pomembnih temah in dogodkih?

 

Preberi več

 

Vprašaj, predlagaj...

Pošlji nam svoje vprašanje, sporočilo ali mnenje,

mi bomo poiskali odgovor.

 

Preberi več

 

Podpri nas

V skladu z zakonom lahko lahko donirate del dohodnine. Želite podpreti naše delo? 

 

Preberi več